dijous, 28 d’agost del 2014

Ara sí, els dos a Toronto!

Hola!!

Com molts sabeu, hem estat uns mesos separats per motius laborals. Des del 9 d'agost comencem oficialment vida a Toronto!

Han sigut unes setmanes intenses de gestions (encara ens en falten!) i d'adaptació a Canadà. Us enviem unes quantes fotografies de l'arribada a Toronto.


2a part del trasllat                       Rebuda a l'aeroport

 Junts de nou!



Sant Jordi amb retard


La distància segons un científic