Ara que ja s'acaba oficialment l'estiu (tot i que a Toronto es pot dir que no hi ha arribat gaire...) arranquem de nou el blog. Aquest és el primer post del que hem fet a l'estiu; i en tenim 3 més per publicar!
A mitjans del mes de juny vam rebre una visita molt esperada i especial, la de la meva mare i el meu tiet. La seva primera visita a Canadà després de 3 anys vivint a Toronto!
Van venir per 2 setmanes i les vam aprofitar molt. Avui us expliquem una part del que vam fer per Toronto i rodalies (les cascades del Niagara) a través del següent vídeo-resum.
- Niagara Falls, Niagara on the lake i les seves vinyes. Aquesta zona és coneguda per la seva producció d'ice wine.
- Distillery District. Com el seu nom indica és on havien abans les distilleries, que van tenir un paper molt important durant els anys de la llei seca a els estats units. Curiosament, durant aquells mateixos anys, tot i que el consum d'alcohol estava també prohibit a Ontario, no ho estava la seva producció i exportació, molta il·legal cap a USA.
- St.Lawerence Market. L'equivalent al Mercat de la Boqueria amb la curiositat que en el seu origen havia estat una presó i l'Ajuntament de Toronto.
- Financial District. El barri on hi han tots els gratacels de la ciutat i com el seu nom indica la part financera. Toronto, tot i no ser la capital de Canadà, n'ès la ciutat més gran i el centre financer.
- China town. A Canadà hi ha una gran població asiàtica fent que no només hi ha un China Town a Toronto, sinó varis. Nosaltres vam visitar al del centre.
- Kensignton Market. Una zona que recorda molt al Camden Town de Londres.
- Universitat de Toronto, on el Carles treballa i vivim molt aprop.
- Llac Ontario. Si poguéssim nedar fins l'altra bora del llac (uns 70 km) ens trobariem les cataràtes del Niagara.
- CN Tower, on vam sopar al restaurant tot disfrutant de les altures. El terra del restaurant es belluga i en 70´ has fet la volta completa.
- Diferents skylines de Toronto.Vam veure la ciutat des de Cherry Beach, des d'un bar a la planta 54 i des de Brick works, una antiga fàbrica de totxanes on molt sovint hi anem a passejar o a córrer.
- Partit de beisbol(Blue Jays - Orioles). Els Blue Jays, és l'únic equip de beisbol canadenc que juga a la lliga nord-americana i no ca dir que els canadencs són molt patriòtics. Quan s'acaba el hockey i el bàsquet tothom es centra amb el beisbol. Aquí teniu un post que vam fer fa temps.
Us deixem amb el vídeo-resum, esperem que us agradi!
pd. i molt aviat la 2a part del viatge on anem de ruta fins a Quebec City passant per Montreal i Ottawa!





