dijous, 6 de desembre del 2018

Resum de l'estiu

Diuen que millor tard que mai, veritat? Doncs ara que ja hem tingut la primera nevada us portem un resum de l'estiu. I per compensar l'espera ho fem amb 2 vídeos!

Aquest estiu ha sigut especial per diferents motius, però, com us podeu imaginar, sobretot per ser el primer del Pau!

Hem tingut un estiu llarg i calorós que ens ha permès estar tot el dia fora de casa. Com ja sabeu a Toronto l'hivern és llarg, segons els canadencs hi han dos estacions: l'hivern i el Juliol! Hem estat de sort i hem pogut gaudir de l'estiu més llarg des de que som a Toronto, i ja en portem 5!


Aquesta vegada hem canviat els "patios" (les terrasses) per parcs i la veritat es que els hem disfrutat molt. És una passada els parcs que hi han, la natura a la ciutat. Amb la manta de picnic sempre al damunt hem pogut treure profit al bon temps.




Al Campus de la Universitat de Toronto

Al Juliol vam disfrutar de nou de l'Ade (l'amiga eivissenca). L'estiu passat ja va visitar-nos i la vam tractar tan bé que ha tornat! Vam aprofitar per visitar llocs que no vam poder l'altre vegada,  com per exemple, l'illa de Toronto (que estava tancada per inundacions), i anar a un partit de beisbol.




Després de l'Ade vam tenir la visita més esperada des de que estem a Toronto: la Tere, la germana meva germana! Just el primer estiu que estàvem a Toronto vam saber que en 4 anys tenia un Congrés allí. En aquell moment ho veiem molt lluny i sense tenir clar si encara hi seriem. Tot i que va venir per feina, vam poder fer una mica de turisme i disfrutar al màxim de la visita familiar.




Acabades les visites del Juliol, vam aprofitar un pont que hi ha a l'Agost per fer una escapada els tres a Prince Edward County, un destí molt conegut pel parc Natural que té ("Sandbanks") on hi han dunes al costat del llac. A continuació teniu un video-resum de l'escapada que vam fer, la 1a sent tres.





I aquí un vídeo resum de tot l'estiu:


Fins molt aviat!




dimarts, 5 de juny del 2018

Esperant al Pau

Hola de nou!

Feia molt que no publicavem cap post i no serà per falta de notícies!

Com ja sabeu al Desembre vam ser pares i com us podeu imaginar hem estat entretinguts.




A l'estiu vam tenir dues visites que ens van fer molta il·lusió. L'Ade, ens va estar amb nosaltres el Juliol.


Ajuntament de Toronto

Yonge St (el carrer més llarg del món)

Niagara Falls 

La Blanca, ens va visitar a l'Agost.


Bruce Peninsula
Avui, us volem ensenyar el vídeo més personal i especial que hem publicat fins ara: els 9 mesos esperant al Pau. Hem estat fent fotos setmanals de l'embaràs fins que va néixer el Pau.


Esperant l'arribada del Pau des de l'hospital

Els primers 2 mesos de vida del Pau vam tenir la sort de poder comptar amb l'àvia materna per a que ens ajudés. Amb ella vam passar el Nadal i gran part de l'hivern canadenc.



Primer brunch del Pau


Passejant per Toronto


Últim brunch els 4


Per Setmana Santa, vam fer la primera visita per terres catalanes sent tres per tal de fer les presentacions a la família i amics per terres catalanes.


Prades

I, ara, de nou a Toronto, preparats per disfrutar del primer estiu sent tres.


Esperem que us agradi el vídeo!






Fins molt aviat!!