divendres, 17 de març del 2017

Family long weekend 2017

Com ja és tradició, al "Family long weekend" (3er dilluns de Febrer) vam aprofitar per fer una escapada hivernal amb els nostres amics catalans. (Els dos anys anteriors vam anar de cottage, post aquí,).


Ens vam allotjar a Gatinenau que és just a l'altre banda d'Ottawa, a la part quebecois. A Québec, tot i no ser molt lluny (unes 6 hores de cotxe de Toronto)sempre fa més fred i hi ha molta més neu. Tot i que sí vam trobar bastanta neu, no va fer gens de fred.


Com que tots ja havíem estat a Ottawa no vam fer la part més turística de la ciutat (Aquí podeu veure què vam visitar la primera vegada que vam anar a Ottawa).

Aquest cop anàvem a la capital amb la intenció de patinar al Canal Rideau(8km de pista)i fer una excursió al Gatineau Park.


Després d'un intent fallit, no vam poder patinar al Canal com teniem previst. El gel no estava en bones condicions per patinar i van tancar el canal els següents dies.




L'excursió al Gatineau Park, però, no ens va decebre. Com és habitual a Canadà, vam poder veure algun animal. Aquest cop, animalets de tamany més petit...





A continuació, un vídeo-resum de la nostra estada. Esperem que us agradi!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada