diumenge, 30 de març del 2014

GRÀCIES!

El que tenia de ser una cerimònia senzilla, va acabar sent una mega celebració de casament-comiat on ens vam sentir molt estimats veient com tothom es va entregar a la festa amb il·lusió.


GRÀCIES a ... 


la Chus per les galetes, a la Marina pel dibuix, al Paco per les fotografies, al Jordi pel sincer verset, al Josep Pere per les llimones i avellanes, als portadors dels anells, a la mare del Carles pel tambor dels anells, als germans i cunyats per les respectives "despedides", a la tieta del Carles per la lectura a la cerimònia,  a la Marta per tota l'emmaquetació, al runners per les paraules a la cerimònia, a la Gat per la preciosa cançó, a les figues&Co per les "flors", als pedagogs&Co pel gran vídeo, a l'Enric i a l'Anna per la sortida prèvia al teatre, a les amiguchas&Co per les nous amb sorpreses i l'ajuda del dia abans, a l'Albert per facilitar-nos l'equip de música, als del pisillu pel test de comptabilitat, als Dark pel vodka i a TOTS als familiars i amics per l'ajuda incondicional per organitzar un casament-comiat amb temps record. I també pels qui no hi vau ser i ens vau fer sentir que hi ereu.








Només tenim paraules d'agraïment pels nostres amics i familiars, sou els millors.

AMICS PER SEMPRE!







dilluns, 17 de març del 2014

Començant el compte enrere per...TOT!




Inaugurem aquest bloc, on explicarem les nostres vivències al Canadà, començant amb el primer compte enrere. Aquest, serà molt especial, després de 2 mesos i mig molt intensos, ens casem el pròxim dissabte! 



Tot apunta que serà un celebració molt emotiva, no només perquè ens casem; sinó perquè serà la nostra festa de comiat abans d'anar a viure a Toronto.