dimarts, 5 de juny del 2018

Esperant al Pau

Hola de nou!

Feia molt que no publicavem cap post i no serà per falta de notícies!

Com ja sabeu al Desembre vam ser pares i com us podeu imaginar hem estat entretinguts.




A l'estiu vam tenir dues visites que ens van fer molta il·lusió. L'Ade, ens va estar amb nosaltres el Juliol.


Ajuntament de Toronto

Yonge St (el carrer més llarg del món)

Niagara Falls 

La Blanca, ens va visitar a l'Agost.


Bruce Peninsula
Avui, us volem ensenyar el vídeo més personal i especial que hem publicat fins ara: els 9 mesos esperant al Pau. Hem estat fent fotos setmanals de l'embaràs fins que va néixer el Pau.


Esperant l'arribada del Pau des de l'hospital

Els primers 2 mesos de vida del Pau vam tenir la sort de poder comptar amb l'àvia materna per a que ens ajudés. Amb ella vam passar el Nadal i gran part de l'hivern canadenc.



Primer brunch del Pau


Passejant per Toronto


Últim brunch els 4


Per Setmana Santa, vam fer la primera visita per terres catalanes sent tres per tal de fer les presentacions a la família i amics per terres catalanes.


Prades

I, ara, de nou a Toronto, preparats per disfrutar del primer estiu sent tres.


Esperem que us agradi el vídeo!






Fins molt aviat!!