Feia molt que no publicavem cap post i no serà per falta de notícies!
Com ja sabeu al Desembre vam ser pares i com us podeu imaginar hem estat entretinguts.
A l'estiu vam tenir dues visites que ens van fer molta il·lusió. L'Ade, ens va estar amb nosaltres el Juliol.
![]() |
| Ajuntament de Toronto |
![]() |
| Yonge St (el carrer més llarg del món) |
![]() |
| Niagara Falls |
La Blanca, ens va visitar a l'Agost.
![]() |
| Bruce Peninsula |
![]() |
| Esperant l'arribada del Pau des de l'hospital |
![]() |
| Primer brunch del Pau |
![]() |
| Passejant per Toronto |
![]() |
| Últim brunch els 4 |
Per Setmana Santa, vam fer la primera visita per terres catalanes sent tres per tal de fer les presentacions a la família i amics per terres catalanes.
![]() |
| Prades |
I, ara, de nou a Toronto, preparats per disfrutar del primer estiu sent tres.
Esperem que us agradi el vídeo!
Fins molt aviat!!










