dilluns, 21 de desembre del 2015

Molt Bones Festes!

Tot just avui fa dos anys vam saber que veniem a Toronto. La notícia va capgirar el nostre Nadal, i també els mesos que el van seguir. La il·lusió, el nous reptes i sobretot la intensitat d'aquells mesos no els podrem oblidar mai. 

Paperassa vària, buscar pis, casar-nos, comiats, els inevitables pensaments de "la última vegada que...",etc. Ens van fer disfrutar conscientment de cada instant amb la nostra família i amics transformant-los, tots i cadascun d'ells, amb moments d'encara més qualitat.


Christmas Market Toronto

Nosaltres, il·lusos, ens pensavem que una vegada a Toronto aquesta intensitat disminuiria però, l'aventura només feia que començar.

I després, amb la primera visita a casa, t'adones que aquesta intensitat et persegueix i s'encomana màgicament amb les persones que estimes i t'estimen. I és per això, que avui us volem donar especialment les gràcies per ser-hi sempre, lluny i aprop. 


Us desitgem molt Bones Festes i un 2016 intensament feliç!

Carles i Anna

(Estarem per terres catalanes fins l'11 de Gener, ens veiem?!)