divendres, 27 de febrer del 2015

The Frozen Ontario Lake

A principis de febrer, quan vam anar a passejar pel gelat llac Ontario encara no sabíem el que ens que ens esperava, el febrer més fred dels últims 37 anys. Ara, a punt ja d'acabar el mes, arribar a -30ºC és habitual, el fred apreta i està sent tota una experiència. Estem completament segurs que quan arribem a 0 ºC (probablement al mes d'Abril) anirem ja de primavera. 

Ara entenem la poca roba que portava la gent a l'Abril passat quan nosaltres vam arribar i  no enteníem com anaven tant poc abrigats a -3ºC, és impressionant com ens acostumem al fred!


Potser perquè és el nostre primer hivern i tot és nou fa que ho estiguem portant molt bé, ja sabíem que l'hivern a Canadà és dur però també gràcies a tot l'equipament que portem: un bon abric, uns bons guants i calçat per la neu. On notem el fred és sobretot a la cara, et crema. 
Però sobretot, que no falti l'humor, podríem estar pitjor, sinó mireu aquest link!

El següent vídeo és un resum de la nostra passejada al llac, esperem que us agradi:


Si us heu quedat amb ganes de més neu en aquest link podeu veure imatges de les Cataràtes del Niàgara congelades, impressionant!


dilluns, 9 de febrer del 2015

Una mica més canadencs!

Amb l'arribada del fred a Canadà arriba també la temporada de hockey sobre gel, l'esport nacional per excel·lència. La ciutat es torna boja per anar a veure els Toronto Maple Leaf (l'equip local) i les entrades, a part de caríssimes, són molt difícils d'aconseguir. A més, tots els nens juguen a hockey i també molts adults. Nosaltres no podíem ser menys.
Al tornar de les supervacances de Nadal,  vam comprar-nos uns patins de gel per poder anar a patinar i a jugar a Hockey tota la temporada de neu. En tots els parcs de la ciutat hi han pistes de gel on pots anar a patinar de manera gratuita; fins i tot n'hi ha una al costat del llac que amb dj!

També tens l'opció d'apuntar-te en algun curs per aprendre a patinar i/o jugar a hockey. Nosaltres, de moment, en tenim prou en anar a patinar o a jugar una estona el cap de setmana, ja veurem!






Per estrenar els patins vam quedar amb uns amics el diumenge al matí per fer un partit de hockey casolà, l'objectiu era passar-nos-ho bé! La veritat que vam riure molt i va ser més divertit que només patinar; això sí, vam acabar fets pols!


En la mateixa pista on estàvem, més tard van fer un partit improvitzat on tothom es pot afegir. Podeu fer-se una idea amb el següent vídeo:



Fins aviat!
No us perdeu el nostre pròxim post sobre el gelat llac Ontario!!