A principis de febrer, quan vam anar a passejar pel gelat llac Ontario encara no sabíem el que ens que ens esperava, el febrer més fred dels últims 37 anys. Ara, a punt ja d'acabar el mes, arribar a -30ºC és habitual, el fred apreta i està sent tota una experiència. Estem completament segurs que quan arribem a 0 ºC (probablement al mes d'Abril) anirem ja de primavera.
Ara entenem la poca roba que portava la gent a l'Abril passat quan nosaltres vam arribar i no enteníem com anaven tant poc abrigats a -3ºC, és impressionant com ens acostumem al fred!
Potser perquè és el nostre primer hivern i tot és nou fa que ho estiguem portant molt bé, ja sabíem que l'hivern a Canadà és dur però també gràcies a tot l'equipament que portem: un bon abric, uns bons guants i calçat per la neu. On notem el fred és sobretot a la cara, et crema.
Però sobretot, que no falti l'humor, podríem estar pitjor, sinó mireu aquest link!
El següent vídeo és un resum de la nostra passejada al llac, esperem que us agradi:
Si us heu quedat amb ganes de més neu en aquest link podeu veure imatges de les Cataràtes del Niàgara congelades, impressionant!
.jpg)