Finalment actualitzem el blog amb el viatge que vam fer al juny fins a Quebec city aprofitant la visita familiar que vam tenir.
En una setmana vam fer uns 3.000 km passant per Ottawa, Quebec City i Montreal. Nosaltres ja havíem estat a Ottawa i a Montreal en altres ocasions però no encara a Quebec City. D'aquesta última, teníem una idea bastant clara de com seria ens va sorprende gratament quedant-nos amb les ganes de poder explorar més la zona quebequà. Esperem poder tornar-hi més endavant.
Vistes des de la torre del Parlament d'Ottawa.
Quebec city
Montreal
Estadi Olímpic, 1976
I per acabar aquest post, aquí teniu el vídeo-resum del nostre viatge, esperem que us agradi!
Ara que ja s'acaba oficialment l'estiu (tot i que a Toronto es pot dir que no hi ha arribat gaire...) arranquem de nou el blog. Aquest és el primer post del que hem fet a l'estiu; i en tenim 3 més per publicar!
A mitjans del mes de juny vam rebre una visita molt esperada i especial, la de la meva mare i el meu tiet. La seva primera visita a Canadà després de 3 anys vivint a Toronto!
Van venir per 2 setmanes i les vam aprofitar molt. Avui us expliquem una part del que vam fer per Toronto i rodalies (les cascades del Niagara) a través del següent vídeo-resum.
Niagara Falls, Niagara on the lake i les seves vinyes. Aquesta zona és coneguda per la seva producció d'ice wine.
Distillery District. Com el seu nom indica és on havien abans les distilleries, que van tenir un paper molt important durant els anys de la llei seca a els estats units. Curiosament, durant aquells mateixos anys, tot i que el consum d'alcohol estava també prohibit a Ontario, no ho estava la seva producció i exportació, molta il·legal cap a USA.
St.Lawerence Market. L'equivalent al Mercat de la Boqueria amb la curiositat que en el seu origen havia estat una presó i l'Ajuntament de Toronto.
Financial District. El barri on hi han tots els gratacels de la ciutat i com el seu nom indica la part financera. Toronto, tot i no ser la capital de Canadà, n'ès la ciutat més gran i el centre financer.
China town. A Canadà hi ha una gran població asiàtica fent que no només hi ha un China Town a Toronto, sinó varis. Nosaltres vam visitar al del centre.
Kensignton Market. Una zona que recorda molt al Camden Town de Londres.
Universitat de Toronto, on el Carles treballa i vivim molt aprop.
Llac Ontario. Si poguéssim nedar fins l'altra bora del llac (uns 70 km) ens trobariem les cataràtes del Niagara.
CN Tower, on vam sopar al restaurant tot disfrutant de les altures. El terra del restaurant es belluga i en 70´ has fet la volta completa.
Diferents skylines de Toronto.Vam veure la ciutat des de Cherry Beach, des d'un bar a la planta 54 i des de Brick works, una antiga fàbrica de totxanes on molt sovint hi anem a passejar o a córrer.
Partit de beisbol(Blue Jays - Orioles). Els Blue Jays, és l'únic equip de beisbol canadenc que juga a la lliga nord-americana i no ca dir que els canadencs són molt patriòtics. Quan s'acaba el hockey i el bàsquet tothom es centra amb el beisbol. Aquí teniu un post que vam fer fa temps.
Us deixem amb el vídeo-resum, esperem que us agradi!
pd. i molt aviat la 2a part del viatge on anem de ruta fins a Quebec City passant per Montreal i Ottawa!
El passat 1 d'Abril vam celebrar el nostre tercer any vivnt a Toronto. És irònic que aquesta aventura comencés un “April fool’s day” (el dia dels innocents en el món
anglosaxó), i ara, tres anys després, aquí continuem!
Durant aquests anys, que de vegades semblen 3 mesos
i de vegades 10 anys, hem acumulat moltíssimes experiències.
Aquí us hem explicat les més importants però també hem acumulat moltes altres vivències, més
mundanes, però que de forma indirecta ajuden a fer-se una idea d’aquest tres
anys. Us deixem 3 panells de petites coses que comporten
aquests 3 anys aquí a Toronto.
Com ja és tradició, al "Family long weekend" (3er dilluns de Febrer) vam aprofitar per fer una escapada hivernal amb els nostres amics catalans. (Els dos anys anteriors vam anar de cottage, post aquí,).
Ens vam allotjar a Gatinenau que és just a l'altre banda d'Ottawa, a la part quebecois. A Québec, tot i no ser molt lluny (unes 6 hores de cotxe de Toronto)sempre fa més fred i hi ha molta més neu. Tot i que sí vam trobar bastanta neu, no va fer gens de fred.
Com que tots ja havíem estat a Ottawa no vam fer la part més turística de la ciutat (Aquí podeu veure què vam visitar la primera vegada que vam anar a Ottawa).
Aquest cop anàvem a la capital amb la intenció de patinar al Canal Rideau(8km de pista)i fer una excursió al Gatineau Park.
Després d'un intent fallit, no vam poder patinar al Canal com teniem previst. El gel no estava en bones condicions per patinar i van tancar el canal els següents dies.
L'excursió al Gatineau Park, però, no ens va decebre. Com és habitual a Canadà, vam poder veure algun animal. Aquest cop, animalets de tamany més petit...
A continuació, un vídeo-resum de la nostra estada. Esperem que us agradi!