dilluns, 3 d’octubre del 2016

Un tomb per Vancouver!

En el nostre últim post us explicàvem el nostre viatge a les Rocky Mountains. Com ja us vam avançar, després de les Rocalloses, vam anar a Vancouver com a pas previ a Vancouver Island. Allí vam estar poquet, però suficient per gaudir de la ciutat amb bicicleta!



D'acord amb el nostre viatge, ens vam centrar en visitar la part més "salvatge" de la ciutat.



En el següent vídeo-resum veureu la ruta amb bicicleta que vam fer per la ciutat. Amb el temps ennuvolat, com caracteritza Vancouver, i sempre rodejant el Pacífic per disfrutar de l'olor a mar que tant trobem a faltar a Toronto. Ens hi companyeu?





Ens despedim fins el nostre següent post sobre Vancouver Island!

Salut!

Carles i Anna