D'acord amb el nostre viatge, ens vam centrar en visitar la part més "salvatge" de la ciutat.
En el següent vídeo-resum veureu la ruta amb bicicleta que vam fer per la ciutat. Amb el temps ennuvolat, com caracteritza Vancouver, i sempre rodejant el Pacífic per disfrutar de l'olor a mar que tant trobem a faltar a Toronto. Ens hi companyeu?
Ens despedim fins el nostre següent post sobre Vancouver Island!
Salut!
Carles i Anna

