Ja fa setmanes que ha començat a nevar a Toronto; la majoria de les vegades és una estona i no es queda la neu. La setmana passada, però, vam "patir" la més intensa nevada fins al moment i la ciutat es va despertar de blanc.
Les vistes des de casa.
De ben segur que en els pròxims mesos ho reviurem unes quantes vegades i ja no ens farà tanta gràcia.
Us deixem un petit vídeo per donar la benvinguda a la neu com també a la part que més hem sentit a parlar per tothom, l'hivern de Toronto!
Després d'una setmana encara hi han restes de neu per la ciutat. Esperem que us hagi agradat el vídeo!

:-) Molt bo el videuuu... A part del que s'hi mostra està genial perquè reflexa una salut mental envejable dels filmadors/montadors.
ResponEliminaEns veiem aviat, parella!
-
EiA