dijous, 25 de desembre del 2014

Bones festes!


Us desitgem unes molt bones festes i que el 2015 sigui un any ple de bons moments, salut i il·lusions!

A continuació un resum del nostre viatge cap a casa!





dissabte, 20 de desembre del 2014

Welcome Christmas!


Fa unes setmanes Toronto va inaugurar el Nadal amb la seva popular "Cavalcade of lights" reunint milers de persones davant  de l'ajuntament. 




Us deixem un petit vídeo on resumeix l'espectacle que vam presenciar.







dimecres, 17 de desembre del 2014

Hello snow!


Ja fa setmanes que ha començat a nevar a Toronto; la majoria de les vegades és una estona i no es queda la neu. La setmana passada, però, vam "patir" la més intensa nevada fins al moment i la ciutat es va despertar de blanc. 


Les vistes des de casa.


De ben segur que en els pròxims mesos ho reviurem unes quantes vegades i ja no ens farà tanta gràcia.

Us deixem un petit vídeo per donar la benvinguda a la neu com també a la part que més hem sentit a parlar per tothom, l'hivern de Toronto! 




Després d'una setmana encara hi han restes de neu per la ciutat. Esperem que us hagi agradat el vídeo!