Diuen que millor tard que mai, veritat? Doncs ara que ja hem tingut la primera nevada us portem un resum de l'estiu. I per compensar l'espera ho fem amb 2 vídeos!
Aquest estiu ha sigut especial per diferents motius, però, com us podeu imaginar, sobretot per ser el primer del Pau!
Hem tingut un estiu llarg i calorós que ens ha permès estar tot el dia fora de casa. Com ja sabeu a Toronto l'hivern és llarg, segons els canadencs hi han dos estacions: l'hivern i el Juliol! Hem estat de sort i hem pogut gaudir de l'estiu més llarg des de que som a Toronto, i ja en portem 5!
Aquesta vegada hem canviat els "patios" (les terrasses) per parcs i la veritat es que els hem disfrutat molt. És una passada els parcs que hi han, la natura a la ciutat. Amb la manta de picnic sempre al damunt hem pogut treure profit al bon temps.
Al Campus de la Universitat de Toronto
Al Juliol vam disfrutar de nou de l'Ade (l'amiga eivissenca). L'estiu passat ja va visitar-nos i la vam tractar tan bé que ha tornat! Vam aprofitar per visitar llocs que no vam poder l'altre vegada, com per exemple, l'illa de Toronto (que estava tancada per inundacions), i anar a un partit de beisbol.
Després de l'Ade vam tenir la visita més esperada des de que estem a Toronto: la Tere, la germana meva germana! Just el primer estiu que estàvem a Toronto vam saber que en 4 anys tenia un Congrés allí. En aquell moment ho veiem molt lluny i sense tenir clar si encara hi seriem. Tot i que va venir per feina, vam poder fer una mica de turisme i disfrutar al màxim de la visita familiar.
Acabades les visites del Juliol, vam aprofitar un pont que hi ha a l'Agost per fer una escapada els tres a Prince Edward County, un destí molt conegut pel parc Natural que té ("Sandbanks") on hi han dunes al costat del llac. A continuació teniu un video-resum de l'escapada que vam fer, la 1a sent tres.
I aquí un vídeo resum de tot l'estiu:








































