diumenge, 7 de juny del 2015

Cherry Blossoms... per fi Primavera!

Després d'un hivern intens la Primavera per fi ha arribat a Toronto!

A principis de Maig ja vam començar a gaudir de temperatures dignes de Primavera. Tot i així, hi han hagut dies de tot i hi continaran sent.

Un dels events més esperats de la Primavera són els "Cherry Blossoms", els cirerers japonesos (anomenats "Sakura") florits que hi han a diferents punts de la ciutat.

Al Campus Sant George de la Universitat de Toronto, vam poder-ne veure en el seu millor moment, al cap de tres dies ja no hi havia res. Aquí en teniu unes fotos:





Un dels indrets de Toronto on hi han més "Sakuras" és a High Park, un dels parcs més grans de Toronto. 
Hi havia una gran expectació per veure els cirerers florits i vam decidir anar a High Park. Sabiem que hi trobariem molta gent perquè a més de tots els curiosos com nosaltres, és tradició al Japó fer un picnic sota els arbres florits perquè dona bona sort a la família. 
Tot i la gentada que hi havia, i que el dia no ens va acompanyar gaire, vam quedar impressionats amb la bellesa d'aquests arbres.

A continuació teniu un petit vídeo de la nostra visita al High Park, com podreu observar semblaven les rambles!



No us perdeu la nostra pròxima sobre Washington! Fins aviat!