divendres, 8 de desembre del 2017

Road trip to Quebec!


Finalment actualitzem el blog amb el viatge que vam fer al juny fins a Quebec city aprofitant la visita familiar que vam tenir.



En una setmana vam fer uns 3.000 km passant per Ottawa, Quebec City i Montreal.

Nosaltres ja havíem estat a Ottawa i a Montreal en altres ocasions però no encara a Quebec City. D'aquesta última, teníem una idea bastant clara de com seria ens va sorprende gratament quedant-nos amb les ganes de poder explorar més la zona quebequà. Esperem poder tornar-hi més endavant.





Vistes des de la torre del Parlament d'Ottawa.








Quebec city









Montreal 


Estadi Olímpic, 1976




I per acabar aquest post, aquí teniu el vídeo-resum del nostre viatge, esperem que us agradi!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada