dissabte, 20 de desembre del 2014

Welcome Christmas!


Fa unes setmanes Toronto va inaugurar el Nadal amb la seva popular "Cavalcade of lights" reunint milers de persones davant  de l'ajuntament. 




Us deixem un petit vídeo on resumeix l'espectacle que vam presenciar.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada