dilluns, 9 de febrer del 2015

Una mica més canadencs!

Amb l'arribada del fred a Canadà arriba també la temporada de hockey sobre gel, l'esport nacional per excel·lència. La ciutat es torna boja per anar a veure els Toronto Maple Leaf (l'equip local) i les entrades, a part de caríssimes, són molt difícils d'aconseguir. A més, tots els nens juguen a hockey i també molts adults. Nosaltres no podíem ser menys.
Al tornar de les supervacances de Nadal,  vam comprar-nos uns patins de gel per poder anar a patinar i a jugar a Hockey tota la temporada de neu. En tots els parcs de la ciutat hi han pistes de gel on pots anar a patinar de manera gratuita; fins i tot n'hi ha una al costat del llac que amb dj!

També tens l'opció d'apuntar-te en algun curs per aprendre a patinar i/o jugar a hockey. Nosaltres, de moment, en tenim prou en anar a patinar o a jugar una estona el cap de setmana, ja veurem!






Per estrenar els patins vam quedar amb uns amics el diumenge al matí per fer un partit de hockey casolà, l'objectiu era passar-nos-ho bé! La veritat que vam riure molt i va ser més divertit que només patinar; això sí, vam acabar fets pols!


En la mateixa pista on estàvem, més tard van fer un partit improvitzat on tothom es pot afegir. Podeu fer-se una idea amb el següent vídeo:



Fins aviat!
No us perdeu el nostre pròxim post sobre el gelat llac Ontario!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada