L'estiu és una molt bona època per disfrutar de Toronto, amb l'arribada del bon temps la ciutat es transforma i l'oferta cultural es dispara com mai. Tothom es torna boig per fer activitats a l'aire lliure i les barbacoes són molt abundants. A més, aquest estiu ha sigut molt esperat per a tota Amèrica donat que s'han celebrat els Pan Am Games, els seus Joc Olímpics. Havia una gran expectació i la ciutat ha ofert durant la seva durada una gran varietat de concerts i espectacles a diferents punts de la ciutat sense oblidar tota l'oferta esportiva en referència als Jocs. Vam tenir el privilegi de poder visitar la Vila dels esportistes gràcies a l'Anna, una amiga periodista que hi treballava, i ens va aconseguir credencials.
Nosaltres hem estat treballant però això no ens ha impedit de disfrutar de la ciutat. Després de passar un hivern canadenc a tots ens canvia l'humor i vols aprofitar al màxim el bon temps.
En el següent vídeo us fem un petit part del que hem fet al nostre temps lliure a Toronto, com veieu aquí també arriba el bon temps!
En el següent vídeo us fem un petit part del que hem fet al nostre temps lliure a Toronto, com veieu aquí també arriba el bon temps!
A principis d'Agost vam aprofitar un longweekend, que com ja sabeu van ben buscats, per fer una escapada a Montreal, ciutat que ens agrada molt i on ens sentim més aprop de casa. En aquest viatge vam aprofitar per visitar llocs que teniem pendents com l'impressionant Jardí Botànic, St Joseph Oratory (que recorda molt al Sacre Coeur de París) i el Museu de Belles Arts (on vam poder gaudir d'una exposició de Rodin amb més de 300 escultures).
Aquest altre vídeo resumeix la nostra escapada a Montreal.
No us perdeu el nostre següent post on parlarem de com ens hem acomiadat de l'estiu!
Salut i fins aviat!

Que xulo i que treballat el blog, ja m'explicareu com es fan aquestes coses tan modernes!!!! Ei i fan ganes de venir a Canadà! Aupa parella!
ResponEliminaLo mejor, Anna haciendo de árbol bocabajo... Jai jai! Mu bonico! Petons
ResponEliminaAnna i Carles, molt xulo! Quines ganes q agafen de venir..pero a l'estiu, eh? ;-) petonassos!!
ResponEliminaM`ha agradat molt, els vídeos molt ben fets. Petons
ResponEliminaL'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponElimina