diumenge, 15 de novembre del 2015

Halloween 2015

Fa unes setmanes vam viure una de les festes més importants de Nord-Amèrica, Halloween!

Dies abans de Halloween, vam rebre una notificació a casa de les indicaciones per rebre els nens que vinguéssin a buscar caramels. No podien entrar a dins de casa i tot el que es dóna ha d'estar precintat. Decorant minimament la porta, els nens ja saben que poden trucar. Tot i així, enlloc d'esperar els petits del nostre bloc, vam decidir anar a passejar al barri del costat de casa, on ja haviem vist alguna decoració i estavem segurs que hi hauria molt d'ambient donat que es tracta d'una zona exclusiva de la ciutat. I així va ser, vam veure com els nens i adolescents feien el "Treat or trick", l'ambient festiu que es respirava com també cases decorades (amb efectes de so i llum algunes d'elles). En la majoria de cases, els propietaris també anaven disfressats per a rebre els nens. 

L'endemà per la tarda vam anar Trinity Bellwoods Park, el nostre antic barri, per disfrutar de la Pumpkin Parade. En la Pumpink Parade, la gent del barri porta les seves carbasses i fan com una exposició abans de llençar-les. Hi havien carbasses per a tots els gustos! 

Podeu veure un resum de tot això en el següent vídeo, esperem que us agradi!


1 comentari:

  1. Molt americà, un altre món i quina "currada" per muntar-ho¡¡ i la vostre presentació impecable.

    ResponElimina