El mateix parc amb 2 hores de diferència.
Campus St. George
Tot i així, aquest hivern ha sigut molt irregular i no ha fet gaire fred pels estàndars canadencs. Puntualment vam arribar als -40, i curiosament el mateix cap de setmana que l'any passat, quan estavem també de cottage com aquest any.
En el següent vídeo-resum podeu fer-vos una idea del que hem fet els primers mesos de l'any. Esperem que us agradi!
Cullons, doncs si sembla que ha fet fred, oi?! :P
ResponEliminamacu però, molt macu... <3