diumenge, 10 d’abril del 2016

Vídeo Resum Hivern 2016

Oficialment s´ha acabat l'hivern però els que vivim a Canadà sabem que la Primavera arriba més tard i ens ho prenem amb calma. De fet, encara esperem alguns dies de fred i neu. Curiosament, els últims Sant Jordis ha nevat cada any a Toronto.

Les següents fotos són del diumenge passat. Durant aquesta setmana ha nevat més i ara mateix està nevant de nou...


 
 El mateix parc amb 2 hores de diferència.

 Campus St. George 


Tot i així, aquest hivern ha sigut molt irregular i no ha fet gaire fred pels estàndars canadencs. Puntualment vam arribar als -40, i curiosament el mateix cap de setmana que l'any passat, quan estavem també de cottage com aquest any.


En el següent vídeo-resum podeu fer-vos una idea del que hem fet els primers mesos de l'any. Esperem que us agradi!




1 comentari:

  1. Cullons, doncs si sembla que ha fet fred, oi?! :P

    macu però, molt macu... <3

    ResponElimina