El que tenia de ser una cerimònia senzilla, va acabar sent una mega celebració de casament-comiat on ens vam sentir molt estimats veient com tothom es va entregar a la festa amb il·lusió.
GRÀCIES a ...
la Chus per les galetes, a la Marina pel dibuix, al Paco per les fotografies, al Jordi pel sincer verset, al Josep Pere per les llimones i avellanes, als portadors dels anells, a la mare del Carles pel tambor dels anells, als germans i cunyats per les respectives "despedides", a la tieta del Carles per la lectura a la cerimònia, a la Marta per tota l'emmaquetació, al runners per les paraules a la cerimònia, a la Gat per la preciosa cançó, a les figues&Co per les "flors", als pedagogs&Co pel gran vídeo, a l'Enric i a l'Anna per la sortida prèvia al teatre, a les amiguchas&Co per les nous amb sorpreses i l'ajuda del dia abans, a l'Albert per facilitar-nos l'equip de música, als del pisillu pel test de comptabilitat, als Dark pel vodka i a TOTS als familiars i amics per l'ajuda incondicional per organitzar un casament-comiat amb temps record. I també pels qui no hi vau ser i ens vau fer sentir que hi ereu.
Només tenim paraules d'agraïment pels nostres amics i familiars, sou els millors.
AMICS PER SEMPRE!


Gràcies a vosaltres per deixar que us acompanyéssim i gaudíssim de vosaltres. :*
ResponEliminaSou fantàstics!