Inaugurem aquest bloc, on explicarem les nostres vivències al Canadà, començant amb el primer compte enrere. Aquest, serà molt especial, després de 2 mesos i mig molt intensos, ens casem el pròxim dissabte!
Tot apunta que serà un celebració molt emotiva, no només perquè ens casem; sinó perquè serà la nostra festa de comiat abans d'anar a viure a Toronto.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada