Doncs això...ja teniu casa! ;-)
L'apartament està en una zona residencial que té 500 habitatges i amb espais comuns com jardí, gimnàs, sala de jocs, cinema, sala d'ordindadors, consergeria i rentadores, molt americà tot plegat!
El pis està reformat i l'estrenem nosaltres, un dels inconvenients que vam veure (però que és comú en els blocs de pisos) és que les finestres només es poden obrir uns 10 cm per mesures de seguretat i, com a molts altres països, tampoc hi han persianes. A dins la casa tenim alarma de fum i es veu que és bastant comú que hi hagin incendis, ens van explicar què hem de fer si sona l'alarma perquè els bombers de de seguida venen i podem liar-ne una de bona. Una altre curiositat és que no hi ha porter automàtic, a l'entrada del bloc hi ha un buscador de la gent que viu a l'edifici i l'aparell truca per telèfon a la persona que es vulgui contactar per a que t'obri la porta a dalt de l'apartament.
Salvant les diferències i sense conèixer la zona, el barri ens va recordar molt el que seria el barri de Gràcia a Barcelona; tot ple de botigues molt "cuquis", bars i restaurants, supermercats, un parc al costat. I a més, el Carles pot anar caminant a la feina o amb bicicleta i tenim el llac aprop també.
Aquí teniu unes fotografies:
Salvant les diferències i sense conèixer la zona, el barri ens va recordar molt el que seria el barri de Gràcia a Barcelona; tot ple de botigues molt "cuquis", bars i restaurants, supermercats, un parc al costat. I a més, el Carles pot anar caminant a la feina o amb bicicleta i tenim el llac aprop també.
Aquí teniu unes fotografies:
Com molts ja sabeu, jo anava a Toronto amb bitllet de tornada i ara estic de nou per Barcelona fins a l'estiu. Aquest serà el meu últim post fins que no estigui vivint definitivament a Toronto.
Esperem que el Carles tregui una mica de temps de la feina per explicar com li va per terres canadenques! :-)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada