divendres, 4 de juliol del 2014

Transformació

El dia 1 de juliol va fer 3 mesos que vam arribar a Toronto, després de tot l'enrenou del principi és pot dir que el primer pas s'ha superat amb èxit. Després d'aquests 90 dies de constants novetats, sorpreses i en definitiva moltes experiències, el que més sorprèn es la transformació que ha patit la ciutat des que hi vam arribar.

Al principi encara hi havia una mica de neu i la ciutat estava bruta del desglaç, els jardins estaven abandonats. Però ara tot just acaba de començar l'estiu, les temperatures són molt mes agradables i tot ha canviat; el que eren arbres pelats i jardins morts, ara son frondosos parcs i jardins molt cuidats, les carreteres plenes de forats ja estan arreglades i ara en lloc de creuar-te amb 4 gats pel carrer, sembla que tota la ciutat estigui fora de casa. La gent viu molt intensament qualsevol festa, tant el dia nacional de Toronto, com la Gay Pride, realment sembla un altre ciutat.

Us deixo unes fotos del abans i despres per a que veieu la transformació de la ciutat :-)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada