dimarts, 14 d’octubre del 2014

Baseball!





Anar a veure un partit dels Blue Jays (l'equip de baseball de Toronto) és gairebé obligat si vius a Toronto, l'estadi, el Rogers Centre, té una ubicació magnífica sota la CN Tower. Nosaltres vam anar a veure l'últim partit de baseball de la lliga nord-americana. En aquesta ocasió vam veure els Blue Jays contra els Baltimore Orioles d'USA.

Un partit de baseball te l'has de prendre amb calma, ja que pot durar fins a més de 4 hores! Tot i així l'espectacle no té desperdici, contínuament hi ha música, concursos i les càmeres es passegen pel públic perquè els aficionats puguin saludar. La gent va arribant al partit sense pressa i és l'excusa per menjar, beure cervesa i passar una estona amb els amics.









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada