La ciutat de Toronto està ubicada al costat del llac Ontario (just a l'altre extrem hi han les cataràtes del Niàgara). Ja hem dit en altres ocasions que el llac Ontario és molt gran, tant que fins i tot té diferents illes; en una d'elles hi ha un aeroport.
Ja fa unes setmanes vam aprofitar l'últim cap de setmana de calor per anar en bicicleta a la illa més estimada per Toronto, la "Toronto Island". A la illa hi pots trobar un parc d'atraccions pels més petits amb animals inclosos, parcs per poder fer un picinic o disfrutar de la naturalesa, zones de "platja" amb sorra on et pots banyar, i també una zona residencial amb molt d'encant.
Ens va cridar molt l'atenció que hi hagués una zona residencial dins l'illa, els companys de feina del Carles li van comentar que hi ha una llista d'espera de 40 anys per poder obtenir una casa a la illa, es veu que no són molt cares però no es pot edificar més. No és la única illa on hi hi viu gent.
Aquí teniu un petit vídeo sobre la illa, esperem que us agradi!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada