dimecres, 19 de novembre del 2014

Halloween!

La ciutat porta mesos preparant-se pel gran esdeveniment... HALLOWEEN!

Des de principis de setembre que veiem per moltes botigues elements per decorar la casa i disfresses per petits i grans.  Per tot arreu es venen carbasses gegants per a poder fer la Jack-o-Lintern (la típica carbassa amb cara de por) i de tot tipus. 






A classe els nens m'expliquen emocionats la disfressa de Halloween, estan impacients!
Per a nosaltres tot és tot nou i cada vegada que veiem alguna cosa de Halloween és una excusa per fer el pallasso. Aquí en teniu la prova:


A poc a poc comencem a veure decoració a la majoria d'aparadors de la ciutat ,després a les cases...


Al parc del costat de casa vam trobar aquest "cuc"






Teniem curiositat de com es feien les carbasses (una vegada transformades es diuen Jack-o'-lantern) i vam anar a casa el Joan i la Mònica a ajudar a fer les seves. Aquí teniu un petit vídeo que explica el procés:



Arribat el dia de Halloween els nens van anar a fer el famós "Trick or Treat" per les cases i aconseguir caramels, aquest plovia però això no va ser un impediment. Aquí podeu veure un vídeo del blog dels nostres amics on, en la última part del vídeo, us podeu fer una idea del "Trick or Treat" i l'ambient de Halloween.

Per la nit vam sortir amb el Joan i la Mònica, tothom va disfressat, i nosaltres no vam ser menys!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada