Ara que ja ha caigut la primera nevada a Toronto, és hora de recordar la tardor...
A diferència de Catalunya la tardor a Toronto va ser força puntual. Els colors de la tardor són impressionants.
Toronto, com la majoria de ciutats americanes, està plena de parcs i arbres i ha sigut molt bonic anar veient, dia a dia, l'evolució dels colors. Les següents fotos no fan justícia pel que fa a la intensitat dels colors. La majoria de les fotos són del parc del costat de casa, el Trinity Bellwoods Park. La resta de la zona del High Park i del barri de Swansea.
A continuació us deixem un vídeo de l'excursió que vam fer amb uns amics a Hamilton, una zona aprop de Toronto on és coneguda per les seves cascades (gentilesa de la Mònica):








Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada