dimecres, 26 de novembre del 2014

Recordant la tardor

Ara que ja ha caigut la primera nevada a Toronto, és hora de recordar la tardor...


A diferència de Catalunya la tardor a Toronto va ser força puntual. Els colors de la tardor són impressionants.

Toronto, com la majoria de ciutats americanes, està plena de parcs i arbres i ha sigut molt bonic anar veient, dia a dia, l'evolució dels colors. Les següents fotos no fan justícia pel que fa a la intensitat dels colors. La majoria de les fotos són del parc del costat de casa, el Trinity Bellwoods Park. La resta de la zona del High Park i del barri de Swansea.










                                                      
A continuació us deixem un vídeo de l'excursió que vam fer amb uns amics a Hamilton, una zona aprop de Toronto on és coneguda per les seves cascades (gentilesa de la Mònica):

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada