divendres, 27 de febrer del 2015

The Frozen Ontario Lake

A principis de febrer, quan vam anar a passejar pel gelat llac Ontario encara no sabíem el que ens que ens esperava, el febrer més fred dels últims 37 anys. Ara, a punt ja d'acabar el mes, arribar a -30ºC és habitual, el fred apreta i està sent tota una experiència. Estem completament segurs que quan arribem a 0 ºC (probablement al mes d'Abril) anirem ja de primavera. 

Ara entenem la poca roba que portava la gent a l'Abril passat quan nosaltres vam arribar i  no enteníem com anaven tant poc abrigats a -3ºC, és impressionant com ens acostumem al fred!


Potser perquè és el nostre primer hivern i tot és nou fa que ho estiguem portant molt bé, ja sabíem que l'hivern a Canadà és dur però també gràcies a tot l'equipament que portem: un bon abric, uns bons guants i calçat per la neu. On notem el fred és sobretot a la cara, et crema. 
Però sobretot, que no falti l'humor, podríem estar pitjor, sinó mireu aquest link!

El següent vídeo és un resum de la nostra passejada al llac, esperem que us agradi:


Si us heu quedat amb ganes de més neu en aquest link podeu veure imatges de les Cataràtes del Niàgara congelades, impressionant!


3 comentaris:

  1. Molt bonic el vídeo! És veritat que aquest hivern és molt dur... Mai havia vist tanta neu que es quedés tant de temps pels carrers de Toronto Downtown, i aixoò que l'any passat va ser un hivern llarg...

    ResponElimina
  2. Com és allò? Hivern fred, Cacaolat calent. Haurem d'anar preparant un "envio humanitari"...
    Ground control to Major Tom...

    ResponElimina
  3. Que bonic! Yo quierooooo! Petons

    ResponElimina