divendres, 20 de març del 2015

Salmon Trout Lake

Tot just avui que comença la Primavera volem recordar el cap de setmana més fred que hem passat a Canadà i a la nostra vida! El Longweekend de Febrer vam arribar als -40ºCAquell cap de setmanavam anar a un cottage amb uns amics, per aprofitar els 3 dies seguits de festa. 

El cottage estava situat al nord-est de Toronto, amb vistes privilegiades al llavors congelat Salmon Trout Lake, a Brancfort





És una destinació ideal  tant per l'hivern com per l'estiu. Aquest tipus de cases rurals són molt típiques al Canadà, podem dir que ni ha milers, però la inmensa quantitat de llacs i boscos fa que quan hi ets et sentis un previligiat, perdut en el no res. Això potencia la sensació de contacte amb la natura i de desconexió. Realment és una activitat  recomanable per aclarir idees i relaxar-se. 


A més, la casa estava totalment equipada i acondicionada per a 8 persones, no ens va faltar de res. Des d'una cuina amb tots els electrodomèstics que podeu imaginar, fins a un jacuzzi exterior!! Tota una experiència disfrutar d´un massatge de bombolles envoltat de neu. Estant en el jacuzzi se'ns congelaven els cabells i les pestanyes i no podiem obrir els ulls. 

Vam passar els dies tot parlant, jugant a jocs de taula, menjant, tocant la guitarra. Vam tenir la nostre propia busqueda del tresor, gracies a la introducció que ens van fer la Roser i l'Enric al mòn del Geocaching. I fins i tot una nit vam anar a caminar pel llac gelat i el cel era impressionant les estrelles que s'hi veien; ja podeu imaginar que amb les temperatures que estem parlant, vam estar molt poca estona gaudint de l'espectacle nocturn. Casi que podem dir que van ser unes mini colònies.

El següent vídeo és un resum del que vam fer aquell cap de setmana, esperem que us agradi! 



2 comentaris:

  1. Oleeee oleeee. Astupendu!!!!

    ResponElimina
  2. Anna i Carles ens ha encantat el video!!! Podreu fer una guia de "com passar-ho de conya a -30!!!" Jejeje ens encanta veure que esteu tan bé i tan be acompanyats!!! We miss U!!!

    ResponElimina