divendres, 4 d’abril del 2014

Aterrant a Toronto!

Fa quatre dies que vam arribar a Toronto i sembla que portem mesos!

Des del primer moment ens hem sentit com a casa i això gràcies a la Mònica i al Joan i a tota la seva família. Arribar i tenir tots els consells i ajuda que suposa començar una vida nova a un altre país és impagable i realment ens està fent l'inici molt més fàcil.

Una vegada superats els tràmits inicials de visat, seguretat social, bancs i gestions a la universitat,  el Carles ja ha començat a treballar i jo estic mirant pisos, de feina no ens en falta!



L'edifici de la feina del Carles és preciós, és un bloc nou de disseny annex a un antic i està ple de plantes. A més,  hi han unes vistes de Toronto molt maques.







2 comentaris:

  1. Bonica!!! Me n'alegro de que esteu tant bé. Disfruteu i ens veiem quan vinguis per aquí. Una abraçada. Marta B.

    ResponElimina
  2. Quina passada!!! :) Benarribats! :*

    ResponElimina