Com molts sabeu, hem estat uns mesos separats per motius laborals. Des del 9 d'agost comencem oficialment vida a Toronto!
Han sigut unes setmanes intenses de gestions (encara ens en falten!) i d'adaptació a Canadà. Us enviem unes quantes fotografies de l'arribada a Toronto.
2a part del trasllat Rebuda a l'aeroport
Junts de nou!
Sant Jordi amb retard
La distància segons un científic





Oh yeahhh!!
ResponEliminaMolt be nois! Ja teniu tot preparat per la nova vida a l altre punta de món, mola :)
ResponEliminaCarlesH