El nostre cap de setmana llarg va començar a l'estació de trens, vam aprofitar que la ciutat no està molt lluny (com Barcelona-Madrid aproximadament) per anar amb tren i així veure una mica de paisatge. Ja només marxant de Toronto vam quedar impressionats per la grandiositat del llac Ontario; després de molta estona amb tren el vam perdre de vista. Mireu el vídeo de sota:
En tota la ciutat es respira un ambient molt europeu i bohemi. Vam trobar moltes expressions d'art al carrer; aquest petit vídeo n'ès un exemple, com també el piano que ens vam trobar passejant on qualsevol persona el pot tocar.
Quan hi érem vam enganxar el festival de cinema, mirant la cartellera de cultura et dones compte que és una ciutat molt rica culturalment i que hi han actes per tots els gustos i de manera continuada.
A nivell gasrtonòmic vam provar dos plats típics de la ciutat, tant en un lloc com en l'altre vam haver de fer cua al carrer per poder menjar:
- Les patates "Poutin", que també les podem trobar a Toronto tot i que són originals de Montreal. Unes patates fregides amb una salsa especial on hi pots afegir carn, formatge, el que vulguis. No apte pel colesterol!
- L'entrepà de carn fumada. Ens el vam menjar en la xarcuteria hebrea Schwart's el lloc típic que, fins i tot, tenen el seu musical!
En resum, Montreal ens va encantar, hi tornarem segur!
Colesterol !!! Mmm
ResponEliminahehehe, a tope Ramon!! :-)
Elimina